Cupola de rulada cu inghetata


Reteta de la Dana Szocs

Daca tot ne-am intors din concediu  dupa o saptamana minunata la Blaj,am zis sa marcam momentul cu un desert pe care de tare mult imi doream sa il fac si eu.L-am vazut prima data in una din emisiunile prezentate de Lorraine Pascal,doar ca eu am ales sa cumpar doar rulada pentru economie de timp,dar sa fac eu inghetata,pentru ca cred ca stiti deja ca sunt total impotriva sa mancam inghetata cumparata.
Am folosit:
3 rulade 7 days cu ciocolata
300 gr visine congelate
2 linguri smantana de vaca (de la Blaj)
4 linguri miere poliflora
300 gr iaurt 6% grasime de vaca cu bivolita
200 ml frisca lichida
Am taiat ruladele felii cu grosimea de aproximativ 1-1,5 cm,am luat un castron si l-am tapetat cu folie alimentara,apoi am asezat in castron 9acoperindu-l cat mai bine) feliile de rulada.
Am pus in robotul de bucatarie iaurtul,smantana lichida,visinele,mierea si smantana naturala,am amestecat totul bine astfel ca visinele sa se marunteasca si sa obtin o inghetata cat mai fina,apoi am turnat inghetata peste rulada din castron,am pus deasupra folie alimentara si am dat totul la congelator pentru 4-5 ore.
Dupa acest timp am scos castronul din congelator,l-am lasat 10 minute si apoi l-am rasturnat cu fundul in sus pe o farfurie,am luat folia si am taiat felii cupola de rulada cu inghetata si am servit-o cu pofta.Este un desert care va salveaza atunci cand nu doriti sa dati drumul la cuptor mai ales daca afara temperaturile sunt mai ridicate.
Daca doriti si aveti timp,puteti face voi ca si aici rulada acasa,este mult mai buna.
Pofta mare!
Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu