Ficatei de pui in sos de lapte

  
Reteta de la Rita Ilies

  Ingrediente:
500 g ficăței de pui curățați
70 g unt
o ceapă potrivită
un morcov
o foaie de dafin
300 ml lapte dulce integral
două linguri smântână grasă
sare roz
piper roșu
mărar proaspăt tocat
   Am pus ficățeii și untul într-o tigaie și am presărat piper roșu proaspăt măcinat. I-am sotat puțin, apoi am adăugat morcovii rași și ceapa tăiată julien. Am acoperit cu un capac și i-am lăsat să se înăbușe.
   Când ceapa s-a înmuiat am adăugat laptele și cele două linguri de smântână. Am potrivit de sare și piper și am aromatizat cu foaie de dafin.
   Am servit alături de cartofi cu unt trași la tigaie peste care am presărat mărar proaspăt tocat.
   Pont1: Pentru a păstra o culoare frumoasă a sosului de lapte, recomand să țineți ficățeii în apă rece cu puțină sare cel puțin o oră înainte de preparare.
   Pont2: De asemenea recomand ca laptele folosit să fie integral, deoarece laptele degresat se va brânzi în momentul în care este gătit.

   Poftă bună!

Mai multe retete de la Rita gasiti pe blogul ei Culinary Rainbows

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu