Rulada piept pui


 Reteta de lEnyedi Sandor

4-5 linguri de carne tocata pt. fiecare piept de pui se prepara pe pat de ceapa calita ca un amestec de carnati (cu piper, sare, usturoi, boia dulce, boia iute) pana carnea este cam 3/4 gata...
Se bate pieptul de pui (filetat pentru o suprafata maxima) sub folie pana devin "foaie de tigara", se condimenteaza dupa dorinta, eu am folosit sare, piper si boia dulce....
Se fac rulouri cu carnea de carnati, cat mai strans se poate.
Eu am facut in 2 feluri (unele piepturi au incept sa se rupa), o parte fixate cu ace iar cele "neconforme" ambalate si stranse in hartie de copt...
La cuptor 160 gr.C ambele variante pentru 50-60 minute.
Se scoate din cuptor, se lasa sa se raceasca, cele impachetate se despacheteaza, se rade cascaval sau se pun felii subtiri de cascaval pe ele si se reintroduce in cuptor la 160 gr.C pentru inca 5-10 minute.
Se serveste cum doreste fiecare...salata..legume fierte, etc.., ma rog, eu am servit cu varza rosie calita si cu cartofi natur cu patrunjel/pireu de cartofi, intreg sau feliat in felii de 3-4 cm latime..








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu