Parizer de casa


Reteta de la Enyedi Sandor

Am citit de mai de mult o droaie de retete, dar nu am indraznit sa si fac parizer de casa.....
Am combinat mai multe retete si mi-a iesit ce se vede!

500 gr. carne macinata pasare, facuta pasta cu chopper
200 ml de smantana
2 linguri cu varf faina alba
2 oua
1 lingurita fulgi de usturoi
sare, piper dupa gust

Eu am adaugat si piper cayenne, boia dulce, masline verzi, dar se poate adauga si ardei taiati patratele, ciuperci, etc....dupa gust)

Se amesteca toate componentele (eu am folosi mixerul, sa fiu sigur ca se amesteca uniform), se lasa 1 ora la frigider la odihna, se impacheteaza in hartie de copt presat cat se poate, pe urma in folie de aluminiu care se atrange la capete ca bomboanele de pom, se leaga in 3-4 locuri cu sfoara si se fierbe, in functie de diametrul obtinut 1,00- 1,30 ore.

Se lasa la racit, dupa care se tine la frigider cateva ore pentru a se putea felia relatuv subtire (sa nu va asteptati sa se poata felia ca cel din magazine...)

E foarte OK si sigur nu contine aditivi, MDM-uri, e uri....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu