Briose cu ciocolata si curmale

Reteta de la Dana Szocs


Imi era parca dor de niste briose,pentru ca nu am mai facut de ceva vreme Aveam prin “dulapiorul magic” din bucatarie niste curmale cu care ma gandeam de ceva vreme sa fac ceva,asa ca am facut o combinatie cu ciocolata si ceva mirodenii si au iesit niste briose pufoase si gustoase numai bune pentru o duminica in familie

Am folosit:

5 oua
10 linguri zahar
10 linguri ulei
6 linguri lapte
semintele de la o pastaie de vanilie
2 linguri apa de trandafiri
420 gr faina
7 gr praf de copt
100 gr ciocolata neagra
150 gr curmale

Curmalele si ciocolata le-am taiat marunt,am pus in robot ouale intregi,am adaugat zaharul si semintele de vanilie si am amestecat pana cand zaharul s-a topit complet.Am adaugat apoi uleiul,amestecand dupa fiecare lingura adaugata,laptele,apa de trandafiri,faina amestecata cu praful de copt si la urma de tot curmalele si ciocolata maruntite.

Am amestecat pentru a omogeniza bine toate ingredientele,apoi am pus aluatul in tava de briose.Eu am folosit si hartiute de briose si nu am mai uns tava,dar daca nu aveti ungeti cu putin ulei si tapetati cu faina.

Am lasat briosele sa se coaca pana cand au trecut testul cu scobitoarea.

Din aceasta cantitate de ingrediente mie mi-au iesit 3 tavi a cate 12 buc.


Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu