Chessecake cu nuca si caramel 2


Reteta de la Andreea Denisa

BLAT:
2 oua
un praf de sare
2 linguri zahar
1 lingura ulei
1 lingurita cacao
2 linguri faina
1 lingurita praf de copt cu sofran Dr.Oetker
esenta de rom Dr.Oetker.

CREMA DE BRANZA.
200 gr branza de vaci
2-3 linguri zahar
un borcan de 400 gr smantana de casa
1 lingurita gelatina Dr.Oetker+ 3 linguri de apa

MAI AVEM NEVOIE DE :
4-5 nuci
sos caramel

MOD DE PREPARARE:
BLAT: Oule se bat bine cu praful de sare si zaharul pana isi dubleaza volumul. Se adauga uleiul si se mixeaza in continuare. La final se adauga praful de copt, faina si cacaoa. Se amesteca bine si se pune in forma de chec. Se da la cuptorul preincalzit la foc potrivit 30 -35 min . Cand este copt se scoate si se lasa la racit.
CREMA: Branza se pune in castron cu zahar, se amesteca si se lasa cateva minute apoi se mixeazacu blender-ul. Smantana se pune in bol inalt si se bate bine pana devine spumoasa. Gelatina se pune la hidratat cu apa 5 min , apoi se dizolva pe abur .
Frisca se amesteca cu branza si apoi punem gelatina si punem peste blat in forma in care s-a copt. Se da la frigider.
Sa va spun cum am facut eu :
Blatul l-am taiat in doua pe lung, am decupat rotunduri cu forma . In forma rotunda am pus blat , miez de nuca , crema de branza , blat si iarasi crema de branza. Puteti face simplu , doar blat si crema de branza. Se orneaza cu sos caramel


Mai multe retete delicioase de la Andreea gasiti pe blogul ei Dea`s cakes

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu