Pulpe cu legume la cuptor


Reteta de la Dana Szocs


Dovleceii si fratii lor zucchini,sunt printre legumele mele preferate,asa ca daca tot am primit cativa zucchini bio,de tara si crescuti in Romania,am zis sa profit de ocazie si sa prepar ceva gustos cu ei. Am ales o varianta simpla dar gustoasa de pulpe la cuptor,carora le-am alaturat si aroma de zucchini si ciuperci :)…o minunatie.

Am folosit:

4 pulpe intregi cu os
4 zucchini
500 gr ciuperci
2 ardei iuti rosii (din ghiveciul propriu)
oregano uscat,usturoi
sare,boia,curry,ulei de masline
sos soia,scortisoara,anason macinat

Am taiat pulpele in 2 separand soldul de ciocanel,le-am pus intr-un castron si le-am marinat cu putin sos soia,boia,ulei de masline si curry si le-am lasat in aceasta marinata aproximativ o ora,timp in care am pregatiti legumele.

Am taiat zucchini in 4 si apoi cubulete,ciupercile la fel le-am taiat in bucatele nu foarte mici,le-am asezat intr-o tava am pus peste legume putin ulei de masline,oregano uscat,sare,cateva felii de ardei iute,usturoi si le-am dat la cuptor la foc potrivit,acoperind tava cu o folie de aluminiu.

Pulpele le-am pus intr-o alta tava tapetata cu hartie de copt inmuiata inainte in apa rece si stoarsa bine,apoi le-am acoperit tot cu hartie de copt si le-am lasat la cuptor la foc mic pana cand s-au patruns bine.

Cand legumele au fost gata,am ras peste ele putina branza afumata…

Pofta mare!

Pofta mare!Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu