Cartofi cu carne gratinati



Reteta de la Margareta Cismasiu

Aceasta mancare este foarte gustoasa si consistenta,totodata.Este una din preferatele fiicei mele,asa ca fac destul de des acest fel.Se face usor si se mananca rapid.
Ingrediente:
5-6 cartofi,500 gr carne tocata,1 ceapa,200gr cascaval,sare,piper,cimbru,rozmarin
Mod de preparare:
Ceapa se curata si se taie marunt.Carnea tocata se pune la calit ,impreuna cu ceapa,in putin ulei.Nu puneti mult ulei pentru ca si carnea lasa grasime,la fel si cascavalul.Se codimenteaza cu sare,piper,cimbru.Cand e gata se ia de pe foc si se lasa sa se raceasca.
Cartofii se curata , se taie rondele si se presara cu rozmarin.Intr-un vas de yena uns cu unt sau ulei se aranjeaza rondelele de cartofi peste care se pune carnea tocata,apoi iar cartofi si iar carne.Se alterneaza tot asa pana se termina carnea si cartofii.Ultimul strat trebuie sa fie de cartofi.Deasupra se rade cascavalul.Se da totul la cuptor pana cartofii se inmoaie,iar deasupra se rumeneste frumos.
Se serveste calda,dar e foarte gustoasa si rece.

Mai multe retete delicioase de la Margareta gasiti pe blogul eRetete cu Margareta Cismasiu

Un comentariu:

  1. si eu fac cartfi gratinati, chiar luni am facut, copii mei si sotul adora felul acesta :) am facut odata si cu piept de porc afumat :)

    RăspundețiȘtergere