Pui picant cu orez basmatti


Reteta de la Dana Szocs

Sapatamanile trecute am primit niste ingrediente din China de la niste colegi care au fost plecati intr-o delegatie,asa ca m-am gandit sa le incerc si astfel am facut o reteta rapida de pui picant.Puteti adauga orice alte ingrediente va plac,eu am vrut sa scot in evidenta mai mult condimentele adugate,asa ca am facut ceva mai simplu.

Am folosit:
4 pulpe de pui
2 catei de usturoi
1 morcov
sos soia,
1 lingurita pasta de curry
1 lingura pasta de creveti
sos ardei iuti
sos de stridii
2 cepe verzi
1 lingurita amidon+apa
Orez basmatti
5 cuisoare
o lingurita anason macinat

Puiul: Am dezosat pulpele de pui,am taiat carnea in cubulete si am marinat-o in sos de stridii,sos soia,sos de ardei iuti,am lasat-o la marinat aproximativ o ora si apoi intr-un wok am taiat marunt usturoiul si morcovul,le-am calit in putin ulei la foc iute,am adaugat pasta de creveti,pasta de curry si apoi pulpele cu tot cu marinata. Le-am gatit aproximativ 10-15 minute,pana cand pulpele s-au patruns,am taiat ceapa verde si am adaugat-o la sfarsit.

Intr-o canuta am pus o lingurita de amidon alimentar,am acoperit cu apa rece,am amestecat bine si am turnat peste puiul din wok,pentru a ingrosa putin sosul.Am stins focul si gata mancarica.

Orezul:intr-o cratita am pus o masura de orez,2 masuri de apa,sare,cuisoare,anason macinat si am lasat sa fiarba la foc potrivit.Cand orezul a fiert si a absorbit toata apa,am stins focul.

Am servit orezul alaturi de puiul picant…foarte gustos!

Pofta mare!

Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu