Fusilli cu midii


Reteta de la Dana Szocs

De obicei cand aleg sa gatesc midii,cumpar din cele vii,in carapace,dar de data aceasta vazandu-le pe astea atat de mari si frumoase nu am rezistat tentatiei si le-am cumparat congelate,mai ales ca in cazul midiilor (si am mancat destule) eu nu sesizez vreo diferenta de gust intre cele vii si cele congelate.

Am folosit:

500 gr midii congelate
2 catei usturoi+1 fir usturoi verde
400 gr paste fusilli
400 ml gran cucina (smantana vegetala)
1 lingurita pasta de creveti
1 lingurita curry
1 lingurita chimen macinat
ulei de masline
zeama de la jumatate de lamaie

Midiile,le-am decongelat ,le-am spalat bine in cateva ape,le-am scurs bine de apa.Usturoiul l-am tocat marunt,l-am pus intr-o tigaie cu putin ulei,am adaugat 1 lingurita pasta de creveti si am amestecat bine,apoi am pus midiile,zeama de lamaie si putina apa si am lasat midiile la foc aproximativ 5 minute.Dupa ce am stins focul am pus o lingurita de gran cucina,pentru a ingrosa putin sosul.
Pastele le-am fiert in apa cu sare conform indicatiilor de pe ambalaj,le-am scurs apoi bine de apa,dar am pastrat o canuta de apa in care au fiert. Intr-o cratita am pus putin ulei,usturoi tocat marunt,1 lingurita chimen macinat,1 lingurita curry,am pus apoi pastele scurse bine de apa,restul de gran cucina si putina apa in care pastele au fiert.Am amestecat bine si am oprit focul. Deasupra am tocat putin busuioc si am servit pastele cu midii.
Pofta mare!
Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu