Foietaj cu mere,cardamon si cuisoare



Reteta de la Dana Szocs

Am mai spus,dar mai repet faptul ca nu am suficient timp sa fac singura acasa foietaj,deoarece timpul meu este extrem de limitat,aleg sa cumpar foietajul si sa il umplu cu tot felul de ingrediente minunate,in asa fel incat sa fac din foietaj o gustare delicioasa sau chiar un desert. La fel si de data aceasta am gasit foietajul pe care il foloseam si care o vreme disparuse asa ca nu am putut rezista sa nu il cumpar si astfel sa le ofer alor mei un desert gustos dar si rapid,pentru o dupa amiaza de sambata in familie

Am folosit:

3 foi de foietaj


2 kg de mere
5 pastai de cardamon
1 lingurita cuisoare macinate
1 lingurita scortisoara
3 plicuri zahar vanilat
3 linguri zahar
100 gr unt
1 ou pentru uns

Am curatat merele,le-am spalat si apoi le-am dat pe razatoarea mare,le-am scurs bine de suc si le-am pus intr-o cratita cu untul,zaharul,semintele din pastaile de cardamon,scortisoara si cuisoarele si le-am lasat la foc mic amestecand din cand in cand,pana cand s-au inmuiat merele,aproximativ 10minute.
Am lasat merele sa se raceasca putin si am pregatit aluatul.Am intins foarte putin foaia de foietaj,apoi am taiat-o in dreptunghiuri (depinde cat de mari le vreti),pe o parte de aluat am pus o lingurita din merele pregatite,iar cealalta parte am crestat-o putin cu un cutit,am uns marginile aluatuluiui cu ou batut,pentru a se lipi si am asezat pe rand pachetelele in tava tapetata cu hartie de copt. Inainte de a le baga la cuptor am uns fiecare pachetel de foietaj cu ou batut pentru a capata un luciu frumos atunci cand se coc.

Simplu si bun!
Pofta mare!
Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu