Salata de vinete cu usturoi copt






 Reteta de la Maria Udrea
Ingrediente:
500 gr vinete (de la congelator)
3 capatani mari de usturoi
3 linguri ulei
3 linguri smantana(Pilos)
2 linguri mustar dulce
1 lingurita sare
1 varf lingurita piper
1/2 ceapa rosie (optional)

Mod de preparare:
Am vazut mai demult la Adi Hadean, acest tip de salata si m-a tentat, asa ca am incercat-o si eu si nu imi pare rau. Are alt gust decat salata obisnuita de vinete, placut si mai light.
Reteta originala o gasiti aici.
Pregatim intai usturoiul, adica il punem la copt intr-un vas termorezistent pentru 15-20 minute la 180 de grade.
Vinetele decongelate si scurse bine le vom aseza pe tocator si le vom toca imreuna cu usturoiul copt si curatat.
Punem intr-un bol doua linguri de mustar dulce si il mixam picurand peste el cate putin ulei, exact ca la maioneza, apoi adaugam smantana, omogenizam si asezonam cu sare si piper.
Amestecam vinetele tocate, cu smantana, potrivim de sare si piper si-i gata salata.
Eu am servit-o cu putina ceapa rosie tocata, copiii au servit-o simpla, este buna oricum!
Mai multe retete delicioase de la Maria gasiti pe blogul ei Merisor si retetele ei



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu