Inima de porc si orez cu fasole rosie


Reteta de la Dana Szocs


Aveam in congelator o inima si rinichi de porc si tot am amanat prepararea lor pentru ca nu eram sigura cum anume sa le fac.Aveam varianta de tochitura traditionala sau…sa creez un preparat nou cu arome indiene.Pana la urma am ales a 2-a varianta si ma bucur pentru alegerea facuta pentru ca a iesit un preparat cu adevarat delicios si aromat.

Am folosit:
1 inima
2 rinichi
1 ceapa alba,1 ceapa rosie
5 catei de usturoi
1 lingura Tika masala
1 lingura curry
1 lingurita ghimbir macinat
chimen macinat
cuisoare macinate,anason,scortisoara macinate
funze de menta
1/2 ardeiiute rosu
pudra de mustar ,
sos soia,sos pimento,otet balsamic
1 baton scortisoara si 7 cuisoare in apa in care am fiert organele.
pentru garnitura:
orez
fasole rosie
unt
scortisoara,sare

Am spalat foarte bine organele si le-am curatat de pielitele albe pe care le aveau,mai cu seama rinichii trebuie foarte bine curatati.Le-am pus apoi la marinat in sos soia si otet balsamic pentru 1 ora.Apoi le-am scos si le-am taiat in bucati de aproxmativ 2-3 cm si le-am spalat din nou.Dupa ce le-am spalat bine,am pus la foc o oala cu apa,1 baton scortisoara,7 cuisoare si 100 ml otet si cand apa a inceput sa clocoteasca,am pus bucatile de organe in apa si le-am lasat sa dea 2-3 clocote,apoi le-am pus intr-o strecuratoare si le-am spalat foarte bine sub jet de apa.
Intr-o cratita am pus ulei,apoi am adaugat pe rand toate condimentele si le-am lasat putin sa se prajeasca pentru a-si elibera aromele,apoi am adaugat ceapa si usturoiul tocate marunt,ardeiul rosu tocat marunt si el si la urma bucatile de organe.Am acoperit cu apa si am lasat sa fiarba la foc mic. Dupa ce organele au fost fierte bine,am adaugat apa cu o lingurita de amidon pentru a ingrosa sosul si deasupra frunze de menta proaspata tocate marunt.
Orezul: Am pus o oala cu apa la foc,in care am pus sare si scortisoara praf,am adaugat o masura de orez si am lasat sa fiarba pana cand orezul s-a inmuiat.
Am pus apoi intr-o tigaie o lingura de unt si putin ulei si am adaugat orezul, fiert,apoi fasolea rosie din conserva scursa si spalata bine,am amestecat pentru a combina aromele si la sfarsit am tocat cateva frunze de menta proaspata pentru un plus de culoare si aroma.
Am servit orezul cu fasole rosie alaturi de mancarica de organe de porc,extrem de aromata si buna.
Pofta mare!

Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu