Drob de miel (1)


Reteta de la Margareta Cismasiu
Iata si reteta de drob,putin cam tarziu,dar mai bine mai tarziu decat deloc.Dupa cum se vede in imagine,am facut doua bucati.Unul este invelit in prapur,celalalt,nu.A fost cam mic prapurul si asa a iesit.
Cui nu-i place mielul,poate sa faca un drob la fel de reusit din maruntaiele de porc sau de pui.
Ingrediente:
1 inima,1 ficat,plamanii,rinichii,un pic de carne,3-4 fire de ceapa verde,4 fire usturoi verde,1 leg.marar,1 leg.patrunjel verde,3 oua fierte tari,2 oua crude,prapurul,sare,piper.
Mod de pregatire:
Se fierb bine toate maruntaiele mielului impreuna cu carnea in apa cu sare.Dupa ce s-au scurs si s-au racorit,se toaca marunt cu cutitul sau cu masina de tocat.Eu le toc cu cutitul.E mai mult de lucru,dar merita efortul.La fel se toaca si ceapa,mararul,usturoiul,patrunjeleul verde,ouale fierte.Peste compozitie se adauga sare,piper si doua oua crude.Se amesteca totul bine.
Intr-o tava de chec se intinde prapurul astfel ca marginile sa ramana afara.Se pune compozitia de tocatura si se acopera cu marginile prapurului.Se unge cu ulei si se da cuptor pana se rumeneste.
Pentru ca am mai avut compozitie de drob,am facut unul fara prapur.Am uns cu ulei si am tapetat cu pesmet o tava de chec.Am pus compozitia de drob,am presat bine si am stropit cu ulei.Am dat-o la cuptor impreuna cu drobul in prapur.

Mai multe retete delicioase de la Margareta gasiti  pe blogul ei Retete cu Margareta Cismasiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu