Fursecuri cu ovaz


Reteta de la Dana Szocs



Daca doriti un desert extrem de rapid care sa fie si bun si aromat in acelasi timp cred ca aceste fursecuri sunt ideale.Prepararea aluatului nu cred ca dureaza mai mult de 5-7 minute si inca 10 minute coacerea…iar la final obtineti ceva bun si foarte gustos.

Am folosit:
140 gr unt
100 gr faina alba
200 gr fulgi de ovaz
150 gr zahar
1 ou
1 plic praf de copt
3 plicuri zahar vanilat
100 gr stafide
60 gr nuca de cocos
50 gr ciocolata neagra
1 lingurita pudra de flori de hibiscus
1/2 lingurita anason macinat
1/2 lingurita scortisoara
esenta menta,esenta vanilie

Am pregatit dinainte toate ingredientele pentru ca totul sa mearga foarte rapid,am incins si cuptorul,apoi am luat un castron mai mare (in care sa incapa totate ingredientele),ciocolata am taiat-o marunt cu un cutit.

Am pus in castron untul la temperatura camerei si zaharul si am amestecat bine pana cand zaharul s-a topit,am adaugat apoi oul si am continuat sa amestec,esentele,fulgii de ciocolata,nuca de cocos,pudra de hibiscus,anasonul,scortisoara,faina,praful de copt fulgii de ovaz ,am amestecat bine (eu am facut asta cu mana dar se poate si cu o lingura).Dupa ce toate ingredientele au fost adaugate si incorporate pe o tava tapetata cu hartie de copt,am luat cu ajutorul unei linguri de inghetata din aluat si am pus gramajoare,la distanta destul de mare pentru ca la copt fursecurile se mai lasa si se intind.

Le-am dat la cuptor pentru aproximativ 10 minute,pana cand marginile sunt aurii si mijlocul inca moale si pufos.

Dupa ce se scot din cuptor se lasa fursecurile in tava sa se raceasca complet pentru ca altfel exista riscul sa se rupa.

Pofta mare!
Mai multe retete de la Alina gasiti pe blogul ei Bucatareala la plesneala

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu