Mini tarte cu fructe (2)


Reteta de la Ioana Lingurar


Am facut aceste tarte la repezeala pentru ca se anuntasera ceva musafiri si nu am prea avut timp de de cumparaturi, asa ca am facut aluatul cum am crezut eu si cu ce am avut prin casa , probabil o sa spuneti ca acesta nu este aluat de tarte dar sa stiti ca au iesit foarte bune. Am pus intr-un bol mare 4 linguri smantana, 3 linguri untura, 3 galbenusuri, 4 linguri zahar, 2 zahar vanilie,o lingurita bicarbonat stins cu zeama de lamaie si faina cat cuprinde . Am framantat un aluat vartos bun de lucrat, apoi l-am lasat la frigider pentru 25 min. ( puteti sa il lasati si mai mult , cam 1 ora). Am scos aluatul din frigider , apoi l-am intins pe masa cu sucitoarea in strat nu prea subtire. Taiem cu paharul, umplem formele de tarte si le intepam din loc in loc cu furculita , apoi le introducem la cuptor pentru 15-20 min. la foc mediu.( depinde de cuptor) . Dupa ce tartele s-au copt , scoatem din forme si lasam sa se raceasca. Eu am umplut tartele cu budinca de vanilie ,am lasat sa se raceasca si apoi am pus fructe. Se pastreaza la rece pana la servire. Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu