Cupcakes cu ciocolata si vanilie


Reteta de la Bubulina Gospodina 

Ingrediente
225 gr zahar
275 gr faina
2 oua
150 gr iaurt
5 linguri lapte
2 lingurite cu varf de praf de copt
zeama de lamaie
nutella
125 ml ulei
frosting de vanilie

Nu puteam sa va las fara o reteta pentru Ziua Indragostitilor. E usoara, rapida si delicioasa! Preincalzim cuptorul la 180 de grade. Amestecam zaharul cu uleiul apoi adaugam ouale si amestecam bine.
Urmeaza faina dupa care amestecam, apoi iaurtul cu laptele, iar amestecam si la sfarsit adaugam praful de copt stins in zeama de lamaie.
In tava de muffins, am pus hartiutele si apoi o lingura plina cu aluat. Am pus in mijloc o lingurita de nutella si peste nutella am pus o lingura de aluat. Hartiutele nu trebuie umplute de tot pt ca daca le umplem, briosele nu vor mai creste. Din cantitatile date va iese aluat suficient pentru 22 de briose!
La sfarsit ornam cu frosting de vanilie (eu am folosit gata cumparat, din magazin) dar daca nu gasiti, puteti orna cu frisca batuta bine sau cu crema de unt. Reteta pentru crema de unt o gasiti aici.
Reteta este luata de petitchef.ro

Mai multe retete delicioase de la Bubulina Gospodina gasiti pe blogul ei www.bubulinagospodina.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu