Tort din biscuiti si ciocolata


Reteta de la Margareta Cismasiu

Cred ca fiecaruia,dupa sarbatori,ii raman prin camara prajituri,fursecuri,cozonaci.La fel am patit si eu.Pe langa toate astea,au ramas o garamda de bomboane de pom.Le-am transformat pe toate intr-un tort.E acelasi lucru cu salamul de biscuiti,dar alta forma.

Am maruntit resturile de prajituri,cam 1 kg.Bomboanele de pom, aproximativ tot 1 kg,le-am pus pe foc la topit cu un pachet de margarina si un strop de lapte.Cand s-a topit totul,am turnat peste faramiturile de prajituri.Am amestecat bine si am aromat cu rom.Am tapetat un bol cu folie alimentara si am turnat totul acolo.Am acoperit cu folie si am dat la frigider pana a doua zi.Am rasturnat tortul pe un platou,am indepartat folia si am turnat o glazura facuta din 100 gr ciocolata alba si un pic de lapte.Am decorat cu bomboane de ciocolata.

Am postat cam tarziu reteta asta,dar,cum se zice,mai bine mai tarziu decat deloc...

Mai multe retete delicioase de la Margareta gasiti  pe blogul ei Retete cu Margareta Cismasiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu