Budinca de paste si legume



Reteta de la Monya

Ingrediente:
300 g paste fainoase,
300 g branza telemea de vaca, de casa (promit ca la un moment dat ma voi harnici si voi posta si reteta),
3 oua,
1 rosie,
1 ardei gras rosu,
1/2 ceapa rosie (din aia lunguiata),
4-5 fire marar verde,
100 gr cascaval (tot de casa ),
condimente Barbeque,
piper,
boia.

Preparare:
Am fiert pastele (cu 3 minute mai putin decat scrie pe paachet) in apa cu un praf de sare si 1 lingura ulei.
Am tocat marunt legumele si le-am calit in 2 linguri de ulei cateva minute (2-3).
Am batut ouale cu condimentele. Am adaugat mararul tocat marunt.
Am dat branza prin razatoare si am amestecat-o cu ouale batute.
Intr-un vas yena uns cu putin ulei am adaugat jumatate din cantitatea de paste, apoi branza si apoi restul de paste. Deasupra am pus un strat de cascaval ras si am dat la cuptor pana a prins o crusta aurie ademenitoare.

Mai multe retete delicioase de la Monya gasiti pe blogul ei Monya`s

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu