Bombite din biscuiti


Reteta de la Camelia Bizadea 



300 gr biscuiti (am folosit biscuiti dulci ,cu miere -daca folositi
biscuiti simpli ,adaugati 2 linguri zahar pudra)
3 linguri gem de caise
1 zahar vanilat
putina esenta de rom
100 gr unt
cocos
Pentru inceput maruntim biscuitii .
Eu i-am pus in punga de naylon ,si i-am tocat cu ciocanul de snitele ,
foarte delicat ca sa nu crape punga .
In bolul cu biscuitii am turnat untul fierbinte topit la microunde ,
am amestecat bine ,apoi am adaugat celelalte ingrediente ,in afara de cocos .
Am format bilutele ,le-am dat prin nuca de cocos , (pe fiecare
am modelat-o si in timpul tavalirii prin cocos ,sa iasa rotunde)
Le-am dat la frigider….si ce repede s-au si papat !:))

Mai multe retete delicioase de la Camelia gasiti pe blogul ei Deliciile Cameliei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu