Cuburi aromate



Azi am dorit sa fac un chec si din banala retata,am ajuns la o prajitura adevarata.Am dorit ceva mai aromat,mai codimentat asa ca am combinat aromele cu o reteta clasica de chec si au iesit aceste Cuburi aromate.
Ingrediente:
10 galbenusuri, 1cana lapte,1 cana ulei, 25 ling.zahar, 30 ling.faina,vanilie, scortisoara, nucsoara,cuisoare, ghimbir, praf de copt, 2 ling.cacao, 100 gr ciocolata.
Preparare:
Galbenusele se freaca cu zaharul,se adauga uleiul ca la maioneza,laptele,praful de copt,aromele si faina.
3/4 din compozitie se toarna in tava tapetata cu hartie de copt.In restul se adauga 2 ling.cacao,se toarna deasupra,se trece cu o furculita deasupra pentru un aspect marmorat si se da la cuptor.Pentru a vedea daca e gata se face testul cu scobitoarea.
Dupa ce s-a racit,i-am facut o glazura din 100 gr ciocolata amaruie,un pic de lapte si un praf de ghimbir.

A rezultat un chec care imbina aromele asiatice cu cele orientale..Eu l-am copt in tava dreptunghiulara, nu de chec.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu