Tiramisu



Reteta de la Fortan Simona Ana

Ingrediente:
2 plicuri de praf de frisca
400gr piscoturi
400gr smantana 20%grasime
7 linguri zahar
4 pua
2 cesti cafea facuta
o esenta rom
cacao pentru décor

Mod de preparare:
Se prepara cafeaua si se raceste.
In ea se pune esenta de rom.
Se separa ouale.Galbenusurile se bat bine cu zaharul pana isi schimba culoarea.
Se adauga smantana si se amesteca incet.
Albusurile se bat spuma.
Peste ele se adauga praful de frisca se mixeaza bine.
Cele doua crème se unesc si se amesteca cu o spatula incet.
Eu am vrut sa-i dau o alta forma si am pus intr-un bol de sticla.
Am pus piscoturile muiate in cafe pe ambele parti pe marginile bolului.
Am adaugat putina crema si tot asa .Deasupra am pus cacao.

Mai multe retete de la Simona gasiti pe blogul ei www.forta-n-bucate.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu