RULOURI DE PUI CU CARNAT SI FULGI DE PORUMB, LA CUPTOR


Reteta de Maria Udrea

INGREDIENTE

6 jumatati de piept de pui
6 carnati semiafumati
2 oua
1 lingurita mustar
5 linguri faina
50 gr lapte
sare
150 gr fulgi de porumb

MOD DE PREPARARE RETETA RULOURI DE PUI CU CARNAT SI FULGI DE PORUMB, LA CUPTOR

Pieptul de pui spalat si scurs l-am filat cat am putut de subtire, l-am batut putin cu batatorul de snitele si l-am rulat pe carnat. Am prins pe alocuri cu scobitori.
Ouale le-am batut cu putina sare, am adaugat mustarul si am diluat cu laptele, am adaugat sare si 2 linguri de faina si am omogenizat.
Pe un platou am presarat cele 3 linguri de faina, iar pe altul am asezat fulgii de porumb.
Am trecut pieptul de pui intai prin faina, apoi prin compozitia cu ou si in final l-am tavalit prin fulgii de porumb.
Am tapetat o tava cu hartie de copt si am asezat rulourile.
Am dat la cuptor pentru 40 minute la 180 grade.
Am servit alaturi de piure de cartofi si muraturi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu