Friptura si pastai de fasole la gratar


Reteta de la Voinea Georgiana si Iolanda    

Aţi auzit bine, am pus fasolea pe grătar! Ba mai mult, vă recomandăm şi vouă să incercaţi. Iată o reţetă de toamnă care ar putea înlocui oricând clasica friptură cu cartofi prajiţi. Puteţi folosi orice carne: porc, viţel, pui, va fi la fel de bună.

Ingrediente pentru două porţii:

4 fripturi subţiri şi fragede, cca 100 gr bucata (am folosit ceafă de porc, parţial degresată)
300 gr fasole galbenă
Cimbru, boia, sare, piper
Sos: usturoi, ulei de măsline, mărar proaspăt

1.Fierbeţi fasolea timp de 15 minute, până se fragezeste. Scurgeţi bine apa, asezonaţi cu sare şi piper, apoi puneţi-o într-un bol, cu o lingură de ulei de măsline.
2.Carnea se condimentează cu piper, cimbru uscat şi un praf de boia.
3.Se încinge grătarul si se frige carnea pe ambele părţi, doar atât cât să se patrundă, nu mai mult. Presăraţi sare si tineti-o la cald, acoperită cu folie.
4.Puneţi fasolea pe grătar şi perpeliţi păstăile puţin, cât să prindă dungile acelea frumoase, apoi scoateţi-o pe un platou.
5.Preparaţi un mujdei rapid, adăugaţi marar tocat şi turnati peste păstăi.
Serviţi-le ca garnitură, lângă fripturi. Un pinot noir ar fi o continuare minunată a acestei poveşti.

Pofta buna!

Mai multe retete delicioase de la Georgiana si Iolanda gasiti pe blogul Sisters Kitchen   

Un comentariu:

  1. e o ıdee foarte buna cu fasolea!voı face sı eu (nu manınc cartofı prajıtı ,am dıabet)carnea ın general o fıerb sı asa doar pentru aspect o pun putın pe gratar!eu folosesc,dovleceıı,rosııle,ardeıı,cıupercıle la gratar!LEGUME SA FIE!

    RăspundețiȘtergere