Sorbet de afine


Reteta de la Magda Adina      

Saptamana trecuta va aratam delicioasa dulceata de afine , iar din afinele cumparate atunci , nu am rezistat sa nu fac si acest sorbet racoros !!

Profitati de aceste fructe fff sanatoase si incercati acest sorbet !!!

Ingrediente :
300 g afine
150 g zahar
250 ml apa
zeama de la o lamaie
frunzulite de lamaita

Puneti intr-o craticioara mai micuta apa si zaharul si lasati la foc mic pana acesta se topeste si devine ca un sirop.Lasati apoi siropul sa se raceasca sau il raciti fortat punand craticioara intr-o alta mai mare in care ati pus apa rece.

Puneti afinele in blender , adaugati siropul racit , zeama de lamaie si amestecati totul in blender 2-3 minute.

Strecurati amestecul obtinut , apoi il puneti intr-un castronel de plastic cu capac si bagati-l la congelator ptr 3 ore. Dupa ce a trecut prima ora , scoateti vasul din congelator si amestecati compozitia de la margine spre mijloc cu ajutorul unei furculite . Repetati operatiunea dupa inca o ora .Daca dupa ce au trecut cele 3 ore sorbetul inca nu e inghetat complet , il mai lasati la congelator atat cat mai este necesar .

Il serviti in pahare sau cupe , si-l ornati cu frunzulite proaspete de lamaita.

Pana am facut eu pozele , acesta a inceput sa se topeasca si de aceea am pus si cate-un pai in pahare si am savurat un 2 in 1 : sorbet si granita !!! :)O duminica racoroasa va doresc !!!

Mai multe retete delicioase de la Adina, gasiti pe blogul Cat`s Kitchen 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu