Sorbet de mango


Reteta de la Ioana Tone

2 bucati mango coapte
zeama de la 1 lamaie
un praf de sare
100 gr zahar
3 linguri apa

Daca fructele nu sunt asa dulci puteti sa puneti chiar 150 gr zahar, eu am pus chiar 70 gr.

Zaharul impreuna cu apa se pun pe foc pana se dizolva zaharul.Se lasa la racit

Fructele se taie pe jumatate si se scoate samburele, daca fructele sunt bine coapte se poate curata foarte usor, tragand de coaja, ca si cum am decojii o banana.Dupa ce am curatat fructul, taiem cubulete si le punem in blender impreuna cu sarea si sucul de lamaie.Mixam pana devine piure , dupa care punem intr-o sita si cu ajutorul unei linguri "pasam" iarasi.

Siropul de zahar se adauga peste piureul de mango.Daca aveti masina de inghetata adaugati acum amestecul, daca nu detineti o astfel de masina, puneti in recipient si dati la congelator si lasati 2-3 ore, dupa care amestecati si mai lasati la congelator 3-4 ore.

O varianta mai simpla ar fi curatarea fructului si taierea lui cuburi, astfel taiat se pune intr-un recipient si dat la congelator cateva ore cat sa inghete fructul.Cand este inghetat se pune in belender imreuna cu siroul de zahar si se mixeaza.
Asa arata sorbetul meu proaspat scos din masina.
Si portia de a doua zi dupa ce a stat la congelator.

Mai multe retete delicioase de la Ioana gasiti pe blogul ei, Pasiune si culoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu