Smoothie de zmeura


Reteta de la Cosmin Ordean Boc 

 Asa cum ma gandesc ca stiti deja , dupa ce ne-am tot gandit si razgandit de cateva ori , am ales o reteta simpla , buna si racoroasa avand in vedere caldura insuportabila de afara "Smoothie de capsuni" pe care am modificat-o putin in lipsa de capsuni proaspete si iaurt cremos si iata ce a iesit...

Am inceput prin a culege 250 g de zmeura proaspata din gradina si un buchetel de menta proaspata , creata ( rasad pentru care ii multumesc mult prietenului meu Robi) pe care le spalam bine sub jet de apa.

Le punem in blender impreuna cu 500 g kefir ( Müller ) si o lingura de miere de salcam si ... urmeaza partea cea mai complicata...apasam pe buton pret de cateva secunde siiii...iata ce a iesit!
Reteta din care m-am inspirat folosea iaurt cremos dar noi fiind mari fani kefir ne-am mai permis inca o modificare prin partile esentiale , iar rezultatul a fost cu adevarat DELLICIOS!
Ce ziceti , v-am convins?

Mai multe retete de la Cosmin gasiti pe blogul lui, Simplu si bun  



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu