Biscuiti cu cirese-n ciocolata alba for Tea Party


Reteta de la Magda Adina     

Daca va zic ca nu mai credeam ca voi reusi sa pregatesc ceva dulce ptr petrecereaorganizata de Emily in fiecare luna pe blogul ei , ma credeti ??

Dupa un inceput de saptamana mai mult decat incarcat din diferite motive despre care nu are rost sa va mai povestesc, dupa o noapte de vineri dormita in cort intr-un peisaj superb si dupa o zi de sambata cu multe evenimente care mai de care mai placute , se pare ca a venit si duminica ptr care eu aveam multe planuri in ceea ce priveste Party-ul lui Emily . O duminica inceputa-n forta ptr ca era ultima zi in care eu mai puteam face ceva , si ptr ca nu am vrut sa lipsesc in nici un caz de la acesta editie , ci anume : cherry edition asa cum a numit-o Emily sau asa cum o numesc eu : white cherry edition , ptr ca albul este culoarea cu care trebuia sa ne lasam imaginatia sa zboare in aceasta luna .

Eu am vrut sa le imbin cumva pe toate si sa fac ceva simplu dar inedit !!!!

Ingrediente ptr 25 de biscuiti :
200 g unt
140 g zahar pudra
2 galbenuse
230 g faina
3 linguri cacao
100 g migdale macinate
1 lingurita cu vf praf de copt
200 g ciocolata de menaj , alba
cirese cu tot cu codita

Amestecati intr-un bol faina , cacaoa, jumatate din cantitatea de migdale macinate si praful de copt.

Intr-un alt bol , puneti untul pe care l-ati tinut la temperatura camerei , adaugati zaharul pudra si mixati pana acesta devine spuma .Adaugati apoi cele doua galbenuse si mai mixati putin.

Puneti trepatat din faina amestecata cu toate cele , si amestecati usor totul.

Umeziti o tava cu putina apa , apoi puneti o coala de hartie de copt .Formati din compozitia obtinuta mingiute de forma unei nuci mai maricele , le tavaliti prin migdalele macinate ramase ( doar partea superioara o tavaliti prin migdale ) si le puneti in tava , lasand distanta intre ele deoarece in timpul coacerii acestea se latesc.

Dupa ce ati pus mingiutele in tava , le apasati usor cu degetul in mijloc .Eu aici m-am jucat putin , jumatate din ele le-am facut ptr ciresele date-n ciocolata ( adica am apasat doar putin cu degetul in mijloc ptr a se forma o adancitura mica si potrivita ptr cate-o ciresica ) , iar la cealalta jumatate de mingiute , am facut o adancitura mai mare ptr a turna un strat de ciocolata in aceasta , iar mai apoi sa pun cirese simple deasupra.

Dupa ce ati pregatit mingiutele , bagati tava in cuptorul preincalzit ptr 10-15 minute maxim !!!!!

Pana acestea se coc , spalati ciresele, le puneti la scurs , apoi luati fiecare cireasa si o stergeti cu prosopele de hartie .Trebuie sa le stergeti bine de apa ptr ca mai apoi sa le puteti imbraca in ciocolata topita. Aveti mare grija sa nu le rupeti codita !!!

Cand biscuitii sunt copti, ii scoateti din cuptor si ii lasati sa se raceasca .Dupa ce acestia s-au racit , topiti ciocolata pe baie de abur , si cu mare grija inveliti fiecare ciresica in ciocolata topita, apoi o puneti peste biscuitii cu adancitura micuta .

La ceilalti biscuiti ( cei cu adancitura mai mare ) , puneti ciocolata topita in adancitura formata , apoi puneti cate-o ciresica bine stearsa deasupra.

Mie mi-a mai ramas putina ciocolata topita si am cautat cativa cercelusi din cirese , apoi i-am imbracat si pe ei in ciocolata alba !!

Serviti acesti biscuiti alaturi de un ceai indulcit cu sirop de menta .

Mai multe retete delicioase de la Adina, gasiti pe blogul Cat`s Kitchen 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu