Speckroll cu gem de trandafiri


Reteta de la Cosmin Ordean Boc

Primavara... este anotimpul meu preferat. O explozie de mirosuri, de culori...Totul se imbina intr-o perfecta armonie...
De aici mi-a venit si ideea de a concepe urmatoarea reteta:

Va rog sa pregatiti :

speck de cea mai buna calitate ( eu am folosit speck adus din Tirol )
cascaval maturat de capra in felii subtiri
gem de trandafiri ( nu demult am dat de un producator autohton de miere care pe langa mai face si cateva tipuri de gemuri...pe care le exporta in Marea Britanie si Japonia...va asigur ca gemul de trandafiri este impecabil )

Peste speck... cascavalul de capra , apoi un varf de lingurita de gem de trandafiri.
Le rulam...apoi le fixam cu o scobitoare...si gata!

Parfumul buchetului de liliac iti pregateste receptorii olfactivi pentru explozia de gusturi pe care le vei simti in gura...nu uitati "one bite"!

La noi , placerea a fost multiplicata de compania unor buni prieteni si a unui pahar de Montepulciano d'Abruzzo-Villa Medoro...

Mai multe retete de la Cosmin gasiti pe blogul lui, Simplu si bun



Un comentariu:

  1. j'adore les entrée sucrée salée!! vara trecuta am gustat jambon crud cu pepene galben... e de nedescris :)

    RăspundețiȘtergere