Biscuiti cu marshmallow si ciocolata


Reteta de la Bubulina Gospodina 

 Ingrediente:
Pt marshmallow:
10 gr gelatina granulata
60 ml apa
200 gr zahar
100 gr sirop de porumb
30 ml apa
esenta de vanilie sau vanilina
Pt glazura:
200 gr ciocolata
jumatate lingurita ulei de floarea soarelui
1 pachet de biscuiti cu cacao

Ieri m-am tot gandit la ce sa fac dulce si mi-a venit in cap ideea asta. Nu o sa va mint, nu este un desert usor de preparat, trebuie sa va miscati destul de iute deoarece compozitia de marshmallow se intareste foarte repede si nu o sa puteti s-o mai scoateti din pos. Intr-un bol, amestecam gelatina cu 60 ml de apa.

Intr-o cratita punem zaharul, sirpoul de porumb si 30 ml de apa. Fierbem la foc iute pt. aprox. 5 minute, amestecand din cand in cand si apoi turnam compozitia putin cate putin peste gelatina, amestecand continuu cu mixerul.

Dupa 3-4 minute, compozitia este gata asa ca o transferam repede in pos. Biscuitii pe care i-am avut, au avut crema de ciocolata si am indepartat-o, apoi am pus pe fiecare biscuite marshmallow.

Apoi am topit ciocolata la bain marie si cand s-a topit complet, am adaugat uleiul si am amestecat bine. Am pus ulei pt ca mi se pare ca ii da un luciu frumos ciocolatei.

Am pus biscuitele pe o furculita si am turnat ciocolata peste el, apoi l-am pus pe un gratar sub care am pus hartie de copt, sa nu murdaresc masa.

Am continuat asa pana cand am imbracat toti biscuitii in ciocolata si la sfarsit am dat usor cu gratarul de masa, astfel incat sa se scurga ciocolata in exces. I-am lasat sa se intareasca peste noapte. NU ii bagati la frigider, am facut proba cu un biscuite si s-a albit ciocolata :D Ps: Din ingredientele de mai sus ies aprox 25 de biscuiti dar eu am facut doar 10 biscuiti cu marshmallow si ciocolata iar restul de marshmallow l-am pus intr-o tava unsa cu ulei. Daca vreti doar reteta simpla de marshmallows, o gasiti pe site.

Mai multe retete delicioase de la Bubulina Gospodina gasiti pe blogul ei www.bubulinagospodina.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu