Salata de andive

 Reteta de la Dana Burlacu 

Am ramas in urma cu retetele regale , asa ca, saptamana asta am sa va prezint doua retete ca sa recuperez. Azi am descoperit o minune de salata si nu va exagerez. Aceasta minune a venit din partea Principesei Sofia, al patrulea copil al familiei regale, supranumita si ”Princesse Soleil” sau ”Sophie sourire”. Ea este prezentata ca un pion important la aparitia Fundatiei Principesa Margareta a Romaniei, fiind o persoana foarte organizata.
Sa trecem la salata care mi-a intrecut asteptarile. Ingredientele alese: andive, mere, nuci, miere, lamaie, mustar... se potrivesc atat de bine si dau un gust desavarsit alintand papilele gustative. Daca scoateti ceva din ingrediente poate deveni o salata de post destul de hranitoare.
Andivele mi-au dat ceva bataie de cap deoarece le-am gasit in ultimul moment si erau singurele ratacite pe un raft.(dupa cautari lungi)
Ingrediente salata:
- 8 andive mici
- 2 mere verzi curatate de coaja si taiate cubulete
- 16 miezuri de nuca
- 160 de cascaval Edam, Mild Cheddar. (eu am folosit un cascaval obisnuit)
- 1 lingura zeama de lamaie (zic ca merg doua)
Ingrediente sos:
- 2 linguri ulei de masline
- 1 lingura de quark sau branza de vaci moale (eventual smantana)
- 1 lingura miere de salcam
- 1 lingura mustar
Mod de preparare:
Andivele se spala, se usuca si se taie marunt intr-un bol mai mare. Se adauga marul taiat cubulete stropit cu zeama de lamaie, cascavalul taiat cubulete, miezul de nuca rupt in bucati.
Ne apucam de sos. Intr-un bol mic punem uleiul de masline, branza, mustarul si miere de albine si se amesteca bine. Eu am adaugat si un praf de sare. Sosul se toarna peste salata si se serveste imediat.

Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul Prajiturici si alte dulciuri 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu