Angry Bird din branza Babybel

 Reteta de la Bubulina Gospodina 


Ingrediente:

pentru cioc: branza cheddar
branza babybel
pentru partea alba de la ochi: branza gouda
pentru sprancene, coada si irisul ochiului: masline negre

Angry Birds… cine nu s-a jucat macar o data? Pana si fetita mea de 2 ani si 8 luni se joaca Angry Birds :) Azi am facut-o pe Red Bird, maine o fac pe cea galbena :P Am incardat acest aperitiv in sectiunea pentru copii dar cu siguranta si cei mari se vor amuza. Poze pas cu pas nu am facut pt ca e f simplu ce am facut eu azi dar am vrut sa va arat ce am folosit.

Asadar, am indepartat cu grija, o parte mica din ceara de la branza, apoi am decupat ochii cu ajutorul unui pai, partea din masline a fost ceva mai dificil de decupat, am avut nevoie de un pix cu marginea f ascutita. Ciocul l-am taiat cu cutitul, motul este din ceara branzaei, decupata la inceput si gata.

Ce ziceti, incercati si voi? 

Mai multe retete delicioase de la Bubulina Gospodina gasiti pe blogul eiwww.bubulinagospodina.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu