Fructe glazurate


Reteta de la Margareta Cismasiu

Am ales fructe proaspete de sezon,si cateva exotice:capsuni,banane,struguri,kiwi,mere.Am incercat su cu cateva felii de piersici din compot,scurse bine de zeama.Si ananasul merge,la fel.Boabele de struguri le-am rupt de pe ciorchine,bananele le-am taiat in patru,kiwi l-am curatat si l-am feliat.Capsunii i-am lasat intregi,iar merele le-am taiat felii dupa ce le-am scos cotorul.
Am preparat o glazura din 200gr ciocolata menaj,50ml lapte,4ling ulei.Ciocolata am topit-o pe foc cu restul ingredientelor.In glazura fierbinte am intodus fructele.Le-am scos,le-am last putin sa se scurga de surplusul de ciocolata,apoi l-em pus pe o tava sa se raceasca si sa se intareasca glazura.Deasupra am presarat cateva bomboane pentru decor colorate.
Cred ca mai simplu de glazurat este sa se puna fructele pe un gratar,deasupra unei tavi si sa se toarne glazura peste ele.

Efectul a fost nemaipomenit,copii le-au topit dintr-o suflare.

Mai multe retete delicioase de la Margareta gasiti  pe blogul ei Retete cu Margareta Cismasiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu