Chipsuri home made


Articol de lEnyedi Sandor

Aseara ne-a apucat dorul de rontait ceva si cum eu nu prea tin dástea in casa am fost "nevoit" sa fac ceva.....
Si am facut chipsuri, pentru prima data!

Simplu de tot:

- Cartofii se curata si se feliaza pe "razatoarea"de castraveti, se spala si se "usuca"  cu prosoape de hartie
- Se incinge ulei, putin mai mult de  juma' de centimetru intr-o tigaie, se pun felioarele de cartofi si se frig pana incep sa-si schimbe culoare
- Se scoate fiecare "sarja" cu "lopatica gaurita" si se pune intr'o  strecuratoare de paste, se sareaza si se condimenteaza (eu am macinat doar niste fulgi de usturoi)  In strecuratoare se mai coace din cauza inertiei termice!!! fiecare  sarja se pune imediat dupa condimentare in tava de servire

Garantat fara e-uri!  Nu va impacientati daca prima "sarja" o ardeti, eu am ars primele doua!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu