Cornulete aperitiv


Reteta de lEnyedi Sandor

Aluat obisnuit de paine alba (maia pregatita in ziua precedenta, bineinteles, cu cca 200 gr. faina, 1 lingura de zahar, cca 25 gr. drojdie proaspata si apa rece "mixate" pana devine un fel de crema si lasat la dospit)
A doua zi 2-3 linguri de ulei, 20-25 gr. sare, faina inca vreo 400 gr., branza burduf vreo 150-200 gr. (n-am masurat, am pus dupa ochi) si apa, "mixat" pana a devenit aluat nelipicios. Se lasa la hodina vreo juma' de ora (se va dospi fosrte putin!), se portioneaza la 60 g/bucata, se intinde cu merdeneaua in "oval lung", se pune pe tavi cu hartie de copt sau placa de silicon, se unge cu un ou batut si se condimenteaza dupa vointa, eu am facut 1/2 cu susan si piper, 1/2 dupa gustul meu (piper, boia, sare gruntoasa de mare).
Se lasa la dospit 30-40 minute (nu va crste mult!), se coace in cuptorul preincalzit la 200 gr.C 20 min. sau pana devin aurii. In cuptor vor creste destul de mult.


La Multi Ani tutror amatorilor de mancaruri natur de casa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu