Pulpe de curcan in stil asiatic



Reteta de la Margareta Cismasiu

Am vrut sa schimb putin atmosfera,asa ca am gatit aceste pulpe de curcan in stil asiatic.Am reusit ce mi-am propus asa ca meniul a fost apreciat de toata lumea.

Ingrediente:
pulpe de curcan , 4ling sos soia,2ling otet balsamic,3ling ketchup,1ling mujdei de usturoi,1ling zahar,sare,piper,ghimbir.
Mod de preparare:
Din ingredientele mentionate se prepara un sos cu care se ung pulpele de curcan.Se pun intr-o cratita,se potrivesc de sare si piper ,se adauga ghimbirul si se toarna sosul deasupra.Se acopera cu un capac si se dau la cuptor.Dupa o ora se ia capacul de pe cratita si se da din nou la cuptor sa se rumeneasca frumos.Din cand in cand se ung pulpele cu sosul din cratita.
Se sevesc cu garnitura de legume
Timpul de coacere difera in functie de marimea pulpelor.
Reteta se poate face si cu alt fel de carne.

Mai multe retete delicioase de la Margareta gasiti pe blogul eRetete cu Margareta Cismasiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu