Budinca de ficat


Reteta de la Margareta Cismasiu

O budinca delicioasa,foarte fina si cremoasa.O recomand cu placere ca aperitiv sau gustare.
Ingrediente:
1kg ficat,6 felii paine,1 ceapa,100 gr unt,4oua,condimente:sare,pier,cimbru,ienibahar,maghiran,nucsoara.

Mod de lucru:
Se fierbe ficatul si se macina marunt.Se adauga painea inmuiata in apa sau lapte si stoarsa bine.Ceapa se toaca marunt,se caleste in un pic de ulei si se adauga la compozitie.Untul se freaca spuma,se adauga galbenusurile,apoi apsta de ficat.Se codimanteaza,dupa preferinta.Albusurile se bat spuma cu un praf sare si se incorporeaza in pasta de ficat,mestecand incet,de jos in sus.
Se unge o forma cu unt si se tapeteaza cu pesmet sau se tapeteaza cu hartie de copt.Eu am folosit o forma de chec.Se torna compozitia si se da pentru o ora la cuptor.
Se serveste rece.
Am adaptat putin reteta pentru ca mi-a ramas niste caltabos proaspat in congelator.Asa ca in loc de ficat,am mixat bine compozitia de caltabaos scoasa din mat apoi am parcurs pas cu pas reteta.A iesit o budinca delicioasa.Inca o data e valabil faptul ca nimic nu se arunca.

Mai multe retete delicioase de la Margareta gasiti  pe blogul ei Retete cu Margareta Cismasiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu