Chiftelute preparate la cuptor





 Reteta de la Maria Udrea

Din capitolul " Sa mai evitam prajelile" am ales varianta de a prepara chiftelutele la cuptor. Sunt mult mai gustoase si scapam si de stropii de grasime de pe aragaz.

INGREDIENTE:
500 gr carne tocata de porc
750 carne tocata de vita
2 oua
1 morcov mare
2 cepe
4 cartofi medii
1 capatana usturoi
1/2 legatura marar
1/2 legatura patrunjel
1 lingura sare
1/2 lingurita piper
putin cimbru
putin busuioc
1/2 lingurita boia de ardei dulce
150 gr pesme
MOD DE PREPARARE:
Carnea am achizitionat-o direct tocata din piata, asa ca acasa doar am amestecat-o.
Curatam si spalam legumele.
Trecem prin masina de tocat, sau prin robot in cazul meu, ceapa si usturoiul, apoi le adaugam la carnea tocata.
Tocam impreuna morcovul si cartofii, apoi ii stoarcem bine de zeama(eu ii storc in maini) si ii adaugam peste carnea tocata.
Asezonam cu condimentele, tocam mararul si patrunjelul marunt si le adaugam, apoi amestecam si cele doua oua si omogenizam bine totul.
Punem pe un platou pesmetul.
Formam bilute rotunde cat mingea de pimpong le trecem prin pesmet si le asezam in hartii de copt pentru briose, apoi le trecem in tava.
Dam tava la cuptor pentru 40 de minute la 180 de grade.
Servim calde alaturi de mustar, sau dupa preferinte.
Mai multe retete delicioase de la Maria gasiti pe blogul ei Merisor si retetele ei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu