Prajitura simpla cu budinca de ciocolata


Reteta de la Ioana Lingurar


Sa stiti ca aceasta prajitura am facut-o dupa ideile mele si cu ce am avut prin casa. E simpla si buna. 6 oua, 12 linguri de zahar, un praf de copt,2 zahar vanilie, 6 linguri faina,o esenta vanilie. Crema: 2 budinci de ciocolata ( eu am folosit Premuim de la Dr. Oetker) , 600 ml. lapte , 2 linguri amidon, 2 linguri zahar pudra si jumatate de pachet unt. Blatul l-am facut dupa retetele clasice, am separat albusurile de galbenusuri, si am pus in fiecare bol cate 6 linguri zahar, albusurile le-am batut spuma tare apoi am adaugat si zaharul vanilinat, galbenusurile le-am mixat bine cu zaharul si esenta de vanilie , am incorporat galbenusurile in albusul batut spuma,faina si praful de copt.Am amestecat totul cu o spatula, apoi am pus intr-o tava tapetata cu ulei si faina. Se da la cuptor aprox.20 min. ( depinde de cuptor). Budinca am fiert-o conform instructiunilor de pe ambalaj , doar ca am folosit mai putin lapte si am mai adaugar 2 linguri amidon. Dupa ce budinca e fiarta, se ia de pe foc si se amesteaca cu untul si cu zaharul pudra, apoi se lasa la racit. Crema se toarna peste blat si se niveleaza, apoi se da la frigider. Optional puteti folosi nuca macinata pentru decor...sau altceva. Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu