Mancare de arpacas cu pui


Reteta de la Dana Szocs


Pentru astazi am pregatit o mancarica de arpacas,mie tare imi place gustul lui,si daca il mai acompaniezi si cu legumele potrivite,chiar iese o mancare senzationala.

Am folosit:
5 ciocanele de pui
1 morcov
250 gr arpacas
2 tulpini telina apio
2 cepe
2 catei de usturoi
1 cana de vin rose de tara
chimen macinat,turmenic,harissa
sare roz de Himalaya
1 l supa de pui

Pulpele le-am spalat bine si le-am pus la fiert in 1 lde apa si le-am lasat la foc mic,luand spuma din cand in cand pentru ca supa sa iasa limpede.

Odata supa gata am tocat ceapa si usturoiul marunt,tulpinile de apio la fel,le-am pus intr-o cratita cu putin ulei si le-am lasat sa se caleasca usor,am adaugat apoi morcovul dat pe razatoarea mare,condimentele si la urma arpacasul,pe care l-am lasat sa se caleasca putin cu legumele,apoi am adaugat peste el o cana de vin,am lasat sa se evapore alcoolul,amestecand usor.Dupa ce alcoolul s-a evaporat am tot adaugat cate un polonic de supa si cand se absorbea inca unul si tot asa pana cand arpacasul s-a patruns bine.Eu nu gatesc arpacasul pana se face ca o pasta,asa ca la mine a ramas bobul ferm dar era bine patruns.

Pulpele din care am facut supa le-am curatat de pe os,intr-o tigaie am pus putin ulei de masline,apoi fasiile de carne pe care le-am prajit usor,cu putin turmenic si sos de soia.Eu am vrut ca aceste fasii sa fie mai crocante,asa ca le-am prajit mai tare,daca nu va place le faceti la foc mic si le rumeniti doar putin pana prind culoare.

Pofta mare!

Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu