Tort cu fructul pasiunii si frisca


Reteta de la Dana Szocs



De 10 ani incoace,pe 26 decembrie in fiecare an sarbatorim ziua de nastere a lui Mihai,cu toate astea,in verva cumparaturilor de Craciun am uitat sa trec pe lista si sa cumpar cateva ingrediente,asa ca,a trebuit sa fac din ce aveam un tort pt iubi,ca nu era vina lui ca eu am uitat sa cumpar una,alta Asa a aparut acest tort cu fructul pasiunii si frisca care, pana la urma a fost chiar un tort extrem de usor si savuros.

Am folosit pentru blat:
240 gr biscuiti
120 gr unt
Pentru crema:
700 ml frisca lichida
4 buc fructul pasiunii
100 gr ciocolata alba
4 linguri zahar brut
9 foi de gelatina
semintele si pastaia de vanilie
zeama de la o jumatate de lamaie
Pentru ornat:
Fulgi de migdale si fulgi de ciocolata

Am pus in robot biscuitii si untul si le-am amestecat bine pana cand s-au omogenizat,apoi am pus amestecul intr-o forma de tort si am dat la frigider sa se raceasca.

Intr-o oala mica am pus la foc frisca lichida cu zaharul,semintele si pastaia de vanilie si le-am lasat la foc mic sa fiarba usor.Am adaugat apoi miezul de la fructul pasiunii,100gr ciocolata alba rupta in bucati,foile de gelatina inmuiate in apa rece si stoarse bine,zeama de la o jumatate de lamaie si am luat oala de pe foc.Am strecurat tot acest amestec printr-o sita fina,pasand bine semintele de la fructul pasiunii,pentru a le scoate toata aroma.Cand amestecul s-a mai racit,l-am adaugat peste blatul de biscuiti si l-am dat la frigider.

Inainte de a servi tortul,l-am ornat cu fulgi de migdale prajiti usor si cativa fulgi de ciocolata neagra.
Pofta mare!
Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu