Mini prajituri cu sos de fructe de padure


Reteta de la Dana Szocs



Desertul de astazi am vrut sa fie ceva usor,de vara,asa ca mai profit de fructele de padure atat cat le mai gasim prin piete Aluatul e unul foarte pufos si simplu de facut astfel incat,daca va place nu e mare lucru sa faceti si voi si nici nu dureaza mult

Am folosit pt mini prajituri:
315 gr unt
315 gr faina
315 gr zahar
7 oua
2 plicuri praf de copt
esenta de vanilie

Pentru sosul de fructe de padure:
afine,zmeura,zahar (dupa gust)
Am scos inca de dimineata untul din frigider ca sa fie moale si usor de lucrat cu el,eu am folosit unt de la taranii din piata mea,care e tare,tare bun,gras si curat dar cred ca puteti folosi cu la fel de mult succes si unt din hypermarket.

Intr-un castron am pus untul cu zaharul si am mixat pana cand zaharul s-a topit complet si s-a format o crema aerata si frumoasa,apoi am adaugat rand pe rand cate un ou mixand bine dupa fiecare,esenta de vanilie si faina,in 2 transe,amestecata cu praful de copt.

Am obtinut un aluat aerat,nu foarte moale,pe care l-am pus in formele de briose ( puteti face si o prajitura mai mare din acelasi aluat daca nu aveti tava de briose),am pus in fiecare prajiturica fie o afina,fie o zmeura si le-am dat la copt in cuptorul incins in prealabil,iar dupa ce au trecut testul cu scobitoarea le-am scos si le-am lasat la racit.

Intr-o cratita am pus fructele,zaharul si am pus cratita la foc mic si am lasat sa fiarba cateva minute,apoi am blenduit sosul pentru a zdrobi fructele.

Pofta mare!
Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu