Inghetata raw cu piersici si suc de portocale


Reteta de la Alina Stan

Am folosit:
1 kg piersici
sucul de la 2 portocale
2 linguri zeama de lamaie
1-2 linguri miere din flori de portocal

Am procedat astfel: am spalat piersicile, le-am curatat de coaja in proportie de 80% si am scos samburii. Daca nu va deranjeaza prea tare coaja, puteti sa o lasati.

Am pastrat 4 piersici, pe care le-am taiat cubulete mici (sub 1 cm) iar restul piersicilor le-am pus in robotul cu lama in S si am procesat.

Am stors 2 portocale, iar sucul obtinut l-am amestecat cu piersicile bleduite. Tot aici am pus zeama de lamaie, miere dupa gust si cubuletele de piersici.

Cu compozitia obtinuta am umplut 12 recipiente de inghetata, pe care le-am lasat la congelator cateva ore.
Savurati pe-ndelete :)

Mai multe retete delicioase de la Alina gasiti pe blogul ei Arome de poveste


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu