Inghetata de coacaze negre si capsuni


Reteta de la Dana Szocs



Eu de cativa ani buni de zile nu mai mananc inghetata cumparata din magazin,indiferent de firma inscrisa pe ambalaj,ceea ce va sfatuiesc si pe voi sa faceti,mai ales ca avem la indemana retete care mai de care,de la unele complexe pana la cele mai simple variante posibile.Cred ca e pacat sa nu stim ce mancam,mai ales cand e atat de simplu sa faci acasa o inghetata,chiar fara a fi nevoie de foc.
Pentru ca de dimineata la 7:30 am plecat spre piata,m-am oprin in drumul meu si la un hypermarket de unde am cumparat cateva fructe congelate numai bune pentru o inghetata extrem de rapida
Am folosit pentru inghetata de capsuni:
300 gr capsuni
200 ml smantana lichida
2 linguri miere
Pentru inghetata de coacaze negre:
400 gr coacaze negre
300 ml smantana lichida
4 linguri miere
Pentru ca am datorita colegilor mei un robot de bucatarie care face treaba tare buna,am profitat si astazi de el pentru a face doua inghetate rapide.
Am pus prima data capsunile in robot,smantana lichida si mierera si le-am tocat/amestecat bine pana cand fructele s-au maruntit si apoi am turnat inghetata intr-o cutie de plastic si am bagat-o la congelator pentru 2 ore.Fructele fiind deja inghetate dureaza mult mai putin pana e gata de mancat inghetata delicioasa.
La fel am procedat si cu coacazele negre,le-am pus in robot,impreuna cu smantana si mierea,am amestecat bine si am pus inghetata la congelator.
Daca vreti sa fie mai dulce,puteti adauga mai multa miere.Eu am evitat sa pun zahar si recunosc ca inghetata mea nu este chiar foarte dulce,dar este tare buna si racoroasa.


Pofta mare!


Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu