Galbiori cu usturoi si marar


Reteta de la Alina Stan

Ciupercile mai sunt numite si “carnea sanatoasa a pamantului”, ele fiind bogate in vitamine, minerale, fibre, antioxidanti si apa. Se stie ca o alimentatie care are la baza fibre, face tranzitul alimentar foarte usor.
Merita sa incercati o mancare cu galbiori :)

Ingrediente folosite:
ulei masline
3 fire ceapa verde tocata
750 gr. galbiori taiati bucati
2-3 rosii fara coaja, blenduite
3 -4 fire usturoi verde tocat
sare neiodata
piper negru proaspat macinat
1 legatura marar tocat

Cum am procedat: am curatat si spalat bine galbiorii cu apa rece.
Intr-o cratita de ceramica, am pus ceapa tocata si am lasat 1 minut la inabusit. Am adaugat galbiorii taiati in bucati si am lasat vasul acoperit, la foc mic pana cand s-au facut; aproximativ 8-10 minute.
Am adaugat rosiile blenduite, sare, piper si am mai lasat sa fiarba 2-3 minute.
La final am tras usturoiul separat intr-o tigaie cu ulei de masline, l-am adaugat peste ciuperci si am pus mararul tocat.
Se poate face si o mamaliguta langa galbiori ;)
Simplu, rapid si gustos :)

Mai multe retete delicioase de la Alina gasiti pe blogul ei Arome de poveste



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu