Desert cu iaurt si mascarpone


Reteta de la Camelia Bizadea 

2 iaurturi cremoso
6 linguri zahar pudra
2 pliculete zahar vanilat
250 gr mascarpone
12 buc piscoturi Savoiardi
o cana cafea, rece ,neindulcita
2 lingurite rom
2-3 picaturi esenta de migdale
400 gr zmeura
cacao pentru decor

Se bat iaurturile cu zaharul pudra si cu zaharul vanilat .
Cand s-a topit zaharul ,adaugam crema mascarpone
si amestecam pana obtinem o crema consistenta .

Adaugam in cafeaua rece ,romul si picaturile de esenta .
Piscoturile se rup in doua ,si se inmoaie pe fiecare parte ,
tinandu-le doar o secunda in cafea apoi scuturate putin.
Se aseaza in pahare (eu am folosit intai patru jumatati de piscoturi,
pe care le-am asezat in picioare ,pe peretii paharului ,)
apoi am adaugat un rand de crema care s-a asezat foarte bine
intre piscoturi ,apoi am adaugat zmeura ,inca doua jumatati
de piscoturi,crema si la final 2-3 zmeurici .Pentru un aspect
placut am presarat putina cacao .

Mai multe retete delicioase de la Camelia gasiti pe blogul ei Deliciile Cameliei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu