Tort cu piersici


Reteta de la Dana Szocs


Pentru ca e vara,cald si frumos,cred ca un tort racoros e o alegere buna pentru weekend,asa ca am pregatit si eu un tort de piersici cu iaurt,aromat si foarte usor de preparat,chiar si pentru cei care nu petrec foarte mult timp in bucatarie si poate nu sunt foarte indemanatici
Am folosit pentru blat:
300 gr biscuiti
150 gr unt (la temperatura camerei)
Pentru crema:
5 piersici
400 gr iaurt 0% grasimi
200 ml frisca
4 linguri gelatina
4 linguri zahar
Blatul: Biscuitii i-am dat prin robot pentru a-i sfarama,apoi i-am pus intr-un castron si i-am amestecat bine cu untul moale,la temperatura camerei. Am pus apoi biscuitii cu unt intr-o forma de tort,am presat bine si am dat forma la frigider pentru a se intari.
Crema: Am taiat piersicile in cuburi,nu foarte mici,le-am pus intr-o cratita impreuna cu zaharul si le-am lasat la foc pana cand s-au inmuiat bine,dupa ce am oprit focul,am adaugat gelatina,am amestecat bine si am introdus apoi blenderul pentru a obtine un piure de piersici.Am lasat piureul la racit.
Frisca am batut-o bine,am adaugat peste ea iaurtul,am amestecat si apoi piure-ul de piersici racit.Am turnat aceasta compozitie peste blatul de biscuiti si am dat la frigider pana a 2-a zi.
Eu am decorat tortul pe margini cu seminte de mac,pentru contrast si cateva felii de piersica proaspata.

Pofta mare!

Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu