Pui la cuptor si cuscus in doua culori



Reteta de la Dana Szocs


Am avut o saptamana obositoare asa ca mi-a prins tare bine sa ma joc putin prin bucatarie,astazi a cam fost pentru mine ziua experimentelor culinare,probabil ca veti intelege asta abia dupa ce vedeti desertul pregatit ,dar acum e vorba de felul principal asa ca sa ii acordam toata atentia.Ca de obicei in weekend mi-am inceput dimineata cu o plimbare la piata de unde am luat cateva legume proaspete dar,plimbarea m-a si ajutat sa imi fac o idee despre ce urma sa gatesc la pranz
Am folosit pentru friptura:
1 pui intreg
2 lingurite garam masala
2 lingurite chimen macinat
1 lingurita chilly
sos de peste
ulei de porumb
2 stelute de anason
Pentru cuscus:
2 masuri cuscus
4 masuri apa
sare
1 sfecla rosie
Puiul l-am pus intr-un castron si l-am marinat cu garam masala,chimen,chilly,ulei de porumb,sos de peste,l-am lasat la marinat aproximativ 2 ore,apoi am pus in el 2 stelute de anason,am asezat puiul pe o coala mare de hartie de copt,am turnat si marinata in el,am inchis bine hartia,l-am pus intr-o tava si l-am dat la cuptor,la foc mic pentru o ora si jumatate.Dupa acest timp am scos hartia de copt si l-am mai lasat 30 minute sa se rumeneasca frumos.
Cuscus-ul: Am pus in 2 castroane cate o masura de cuscus,am pus la foc 2 craticioare cu apa si sare,iar in una dintre ele am pus si o sfecla rosie taiata felii mari si am lasat apa sa se infierbante bine.Cand apa s-a infierbantat,am pus-o peste cuscus,scotand sfecla care a colorat frumos apa.Am obtinut astfel aceeasi garnitura in 2 culori,pe care mai apoi cu ajutorul unui inel de inox,am asezat-o in straturi in farfurie si mi s-a parut ca arata tare bine.Voi ce parere aveti?
Am servit puiul la cuptor cu cuscus alaturi de o salata de vara cu rosii,castraveti si salata verde.
Pofta mare!

Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu