Piept de porc la cuptor cu sos de mustar



Reteta de la Dana Szocs


Pentru pranzul de astazi am pregatit un preparat inspirata fiind de un bucatar cu stele Michelin,tare drag mie Raymond Blanc,pe care il urmaresc cu mare drag ori de cate ori am ocazia si de la care inavt de fiecare data ca arta culinara inseamna si eleganta.Asta imi inspira mie acest domn,multa eleganta in farfurie si nu numai ….
Pentru friptura:
6 bucati piept de porc
slaninuta afumata felii
2 catei de usturoi
sos de peste
5 spices
otet de orez
3 linguri unt
ulei de masline
4 lingurite mustar cu miere
ghimbir praf
vin alb
Pentru garnitura:
500 gr fasole verde
1 catel de usturoi
1 lingura unt
chilly,chimen macinat
Carnea: Am marinat pieptul de porc in sos de peste,otet de orez,5 spices,ghimbir praf si l-am lasat la marinat aproximativ 2 ore,apoi intr-o cratita mai mare,am pus usturoiul taiat felii,untul,uleiul de masline,carnea marinata,slaninuta si marinata si am dat la cuptor la foc mic,aproximativ o ora,dupa acest timp,am scos cratita,am pus peste carne mustar amestecat cu miere si 50 ml vin alb si am dat din nou la cuptor pana cand carnea s-a rumenit frumos si s-a formatun sos delicios.
Garnitura: Am spalat fasolea verde,apoi am pus-o in apa clocotita cu sare aproximativ 5 minute,apoi am scurs-o bine si am tras-o la tigaie in unt,ulei de masline si un catel de usturoi taiat marunt,am adaugat chimen macinat si chilly,si dupa ce toate aromele s-au combinat,am oprit focul.fasolea mea a iesit,usor crocanta si a fost tare buna,daca va place mai bine facuta ,o puteti fierbe mai mult.

Pofta mare!
Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu