Chiftele in sos de cocos cu mustar


Reteta de la Dana Szocs

Pentru pranzul de astazi vroiam un preparat aromat,deosebit dar totodata nu foarte complicat de facut,asa ca am creat un sos din lapte de cocos cu mustar care a avut o aroma subtila dar exact pe gustul meu
Am folosit pentru chiftele:
300 gr carne tocata de porc
300 gr carne tocata de vita
1 lingura pasta de curry picant
1 lingura chimen macinat
1 lingurita scortisoara
1 lingurita curry praf
1 lingurita boia dulce
1 lingurita ghimbir macinat
2 oua
3 linguri parmezan ras
Pentru sos:
400 ml lapte de cocos
4 linguri mustar cu miere
1 lingura seminte negre de mustar
1 lingura coriandru boabe
1 lingurita curry praf
1 lingurita pasta de curry verde
50 gr unt
1/2 ardei iute rosu
1 lingurita apa de flori de portocal
Chiftelele: Am amestecat bine carnea in robot,tot acolo am adaugat pasta de curry,scortisoara,chimenul,ghimbirul macinat,ouale,parmezanul si celelalte condimente.Am amestecat totul bine cu ajutorul robotului,apoi am format din carnea condimentata,chiftelute mai mici pe care le-am prajit intr-o tigaie cu ulei foarte bine incins.
Sosul: Am pus intr-o cratita la foc laptele de cocos,ardeiul iute taiat marunt si le-am alsat sa dea in clocot.Am amestecat intr-un castron mustarul impreuna cu praful de curry si l-am pus peste laptele de cocos.Semintele de mustar si coriandrul boabe,le-am zdrobit putin in mojar,apoi le-am pus si pe ele in cratita si am lasat sa fiarba.Am adaugat 1 lingurita de pasta de curry verde,apa de flori de portocal,am amestecat si inainte de a stinge focul,am adaugat untul,am amestecat bine si sosul s-a ingrosat putin.
Am servit sosul de cocos cu mustar,impreuna cu chiftelutele si a fost o mancarica usoara si aromata,pefecta pentru un pranz de dumineca.

Pofta mare!

Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu